کتابخانه عمومی قدس

کتابخانه عمومی شهرستان کنارک

کتابخانه عمومی قدس

کتابخانه عمومی شهرستان کنارک

کتابخانه عمومی قدس

این وبلاگ جهت آشنایی به کتابخانه وفعالیتهای آن ایجاد گردیده.
آدرس:شهرستان کنارک بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی جنب اداره تبلیغات اسلامی کنارک،کتابخانه عمومی قدس تلفن:05435380085

پیام های کوتاه
بایگانی

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۵۳ ب.ظ

۱

نشست کتابخوان

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۵۳ ب.ظ



    
یکصد و هفتاد و سومین نشست «کتاب‌خوان»با حضورکتابداران نویسندگان وعلاقمندان به کتاب و کتابخوانی درسالنآمفی تئاتر اداره شرکت نفت چابهار برگزار شد.

کتاب «طرلان» نوشته فریده رهنما

 

سعیده اسکندری فر عضو فعال کتابخانه ساحل اولین نفری بودند که به معرفی کتاب «طرلان» نوشته فریده رهنما پرداختند.این کتاب داستانی روان و ساده و پرکشش دارد. نویسنده در این داستان به شرح زندگی افرادی می‌پردازد که از گرسنگی فقر و تضاد طبقاتی رنج می‌برند. شخصیت‌های داستان به نوعی یا در رفاه کاملند یا در فقر مطلق هستند. نثر نویسنده محکم و شیوا است و توصیف‌های او از حالات و خصوصیات درونی شخصیت‌ها، واضح و دقیق است. طرلان قهرمان داستان محکوم به جبر در زندگی و تحمل سختی‌های زیادی‌ست، اما احساس مادری باعث می‌شود که محکم و استوار در مقابل مشکلات ایستادگی کند .

 

قدرت فکرنوشته:

ژوزف مورفی

 

کتاب قدرت فکر توسط آقای محمد علی آصفی یکی از اعضا کتابخانه گردیدوی درباره این کتاب گفت: همه انسان‌ها دارای نیروی درونی هستند که به وسیله آن قادرند به هر چه که می‌خواهند برسند و یا هر آن چه که می‌خواهند بشوند اما اکثر مردم چگونگی استفاده از این نیرو را برای کسب موفقیت در کار، تجارت، ازدواج و نمی‌دانند.ژوزف مورفی نویسنده کتاب قدرت فکر سعی دارد تا با آوردن مثال‌هایی از زندگی خود و اطرافیانش راه‌های رسیدن به موفقیت و کامیابی را به مخاطب نشان دهد.

 

کتاب لایه های شهر وحشی نوشته

موریس دکبرا

 

سعید سالاری عرب عضو فعال کتابخانه  با معرفی کتاب لایه های شهر وحشی نوشته

موریس دکبراگفت: این کتاب دارای پنج اثر از سه نویسنده است.لایه های شهر وحشی، اثر موریس دکبرا، که مثل تمام آثار او به سبک طنز می باشد.نویسنده بعدی الیزابت بوین بانوی انگلیسی است که دو نکته را به نظر خواننده می رساند:اول وجدان حرفه ای وکیل مدافع دادگستری و دوم اینکه هر عمل بد دارای مکافاتی است که فاعل عمل بالاخره دچار آن خواهد شد.اثر بعدی به قلم آلن سرداک انگلیسی مربوط است به یک خلبان جنگ دوم جهانی که دو پا نداشت.

 

کتاب جانستان کابلستان رضا امیرخانی

 

کتاب جانستان کابلستان توسط زینب بیش بهار معرفی گردید . کتاب جانستان کابلستان به نویسندگی رضا امیرخانی توسط انتشارات افق منتشر شده است.رضا امیرخانی در جانستان کابلستان سفر کوتاه اما پرماجرایش به افغانستان را روایت می کند. پرسه در خاک همسایه فرصتی است برای نگاه کردن دوباره به ایران، اتفاقات تازه و آینده ی پیش رو

 

دختر شینا

 

خانم عصمت حمیدی کتابدار کتابخانه فاطمه زهرا(س) کتاب دختر شینا را معرفی کردند. کتاب دختر شینا- خاطرات قدم‌خیر محمدی‌کنعان همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

 

واقعیت هایی از جهان غرب » نوشته

سیدمرتضی لاجوردی

 

واقعیت هایی از جهان غرب » نوشته

سیدمرتضی لاجوردی نیز توسط غلامحسین بلوچ کتابدار محترم کتابخانه قدس کنارک در ادامه نشست به حضار معرفی شد. کتاب مورد نظر حاوی خصوصیات جوامع غرب برای ایجاد بیش‌ترین تاثیرگذاری و جذب مخاطب، استفاده از تبلیغات حرفه‌ای، بازی با کلمات، به راه انداختن جنگ‌های روانی، جلوه دادن غیرواقعی نکات مثبت موجود در غرب نظیر بهترین تکنولوژی، بالا بودن استاندارد زندگی و... است.

 

کتاب باغ مارشال نوشته حسن کریم پور

 

کتاب پایانی مراسم نیز «باغ مارشال» نام داشت که توسط سولماز میرشکاری کتابدار کتابخانه عمومی فاطمه زهرا(س) معرفی شد. کتاب باغ مارشال (سرگذشت ناهید و...) به نویسندگی

حسن کریم پور توسط انتشارات اوحدی منتشر شده است.

بیشتر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۴
غلامحسین بلوچنیا

نظرات  (۱)

کــوفـه پر از ادم رو ســیـاهـه
کــوفـه پر از رفــیـق نیمـه راهــه

دسـتـــای عبــاسـو نشـون گـرفتـن
تو کــــربــ♥ــلا غـدیر خـون گــرفــن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی