کتابخانه عمومی قدس

کتابخانه عمومی شهرستان کنارک

کتابخانه عمومی قدس

کتابخانه عمومی شهرستان کنارک

کتابخانه عمومی قدس

این وبلاگ جهت آشنایی به کتابخانه وفعالیتهای آن ایجاد گردیده.
آدرس:شهرستان کنارک بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی جنب اداره تبلیغات اسلامی کنارک،کتابخانه عمومی قدس تلفن:05435380085

پیام های کوتاه
بایگانی

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ق.ظ

۰

اخبار جشنواره رضوی 97

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ق.ظ

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اعلام کرد ؛مشارکت ۸۴۰۱ نفر از مردم سیستان و بلوچستان در بخش مکتوب هشتمین جشنواره کتابخوانی رضویمدیرکل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان از مشارکت ۸۴۰۱ نفر از مردم استان در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان ، اسفندیار زیدآبادی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با ابراز خرسندی از مشارکت مردم استان در جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار داشت: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت  ۸۴۰۱ نفر در بخش مکتوب به پایان رسید. 

وی افزود: این جشنواره در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال با معرفی ۷ عنوان کتاب از اردیبهشت تا مرداد ماه در دو بخش مکتوب و الکترونیکی و در سه رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار شد.

زیدآبادی ادامه داد: در بخش مکتوب و در رده رده سنی کودک بیش از ۲۴۴۴ نفر به ترسیم نقاشی از روایتهای دو کتاب مهمان خراسان و داستانهایی از زندگی امام رضا (ع) پرداختند. همچنین در بخش نوجوان ۲۲۵۰ نفر ، در رده سنی جوان و بزرگسال ۲۸۳۳ نفر و در بخش خانوادگی ۱۴۷خانواده در این مسابقات شرکت کردند.

گفتنی است، سال گذشته در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، در رده سنی کودک ۲۲۲۰ نفر، در رده سنی نوجوان ۵۵۶ نفر، در بخش جوان و بزرگسال ۲۳۵۸ نفر و در بخش خانوادگی ۱۰۳ خانواده  شرکت کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۲
غلامحسین بلوچنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی