کتابخانه عمومی قدس

کتابخانه عمومی شهرستان کنارک

کتابخانه عمومی قدس

کتابخانه عمومی شهرستان کنارک

کتابخانه عمومی قدس

این وبلاگ جهت آشنایی به کتابخانه وفعالیتهای آن ایجاد گردیده.
آدرس:شهرستان کنارک بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی جنب اداره تبلیغات اسلامی کنارک،کتابخانه عمومی قدس تلفن:05435380085

پیام های کوتاه
بایگانی

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳ ب.ظ

۰

با حضور معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛سرپرست جدید کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان منصوب شدآیین تکریم مدیرکل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان و معارفه سرپرست جدید این اداره کل با حضور اسماعیل شفاعی، معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، آیین تکریم مدیرکل کتابخانه های عمومی و معارفه سرپرست جدید اداره کل استان با حضور اسماعیل شفاعی، معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛ مرتضی محمد زاده، مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد؛ محمود کردستانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان؛ معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان ها و جمعی از کتابداران برگزار شد.

اسماعیل شفاعی معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این مراسم اظهار داشت: این نشست به پاس تکریم و تقدیر از زحمات مدیری است که سال ها در بخش فرهنگی و کتابخانه ای فعالیت داشته است .

وی  افزود: مقام معظم رهبری کتابداران را مشاورین امین نامیدند. بدین معنی که کتابداران باید تسلط کامل به منابع کتابخانه ای داشته باشند و بتوانند به بهترین نحو ممکن به مراجعین مشاوره دهند.

معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به لزوم افزایش زیربنای کتابخانه های عمومی در استان گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که بین نهاد کتابخانه های عمومی و معاونت استانداری های کشور صورت گرفته است، پروژه های کتابخانه ای باید از محل منابع استانی ساخته شود و نهاد نیز نسبت به تجهیز و تامین منابع و نیروی انسانی آن اقدام می کند.

شفاعی با تاکید بر لزوم ارسال منابع کتابخانه ها متناسب با نیاز مراجعین گفت: بررسی و تامین منابع کتابخانه با توجه به نظر کتابداران و نیاز هر کتابخانه صورت خواهد گرفت.

اسفندیار زید آبادی، مدیرکل سابق کتابخانه های عمومی استان نیز در این نشست گفت: در چند سال اخیر نیروهای جوان و توانمندی جذب اداره کل کتابخانه های عمومی شده اند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در چند سال اخیر گفت: با برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی طی این سال ها همکاری های خوبی بین ادارات فرهنگی و اداره کل کتابخانه های عمومی شکل گرفت و میزان مشارکت مردم نیز رشد مطلوبی داشته است.

زیدآبادی در پایان با آرزوی موفقیت سرپرست جدید اداره کل کتابخانه های عمومی از همکاران خواست تا با ایشان نیز همکاری لازم را در راستای پیشبرد اهداف نهاد کتابخانه های عمومی کشور داشته باشند.

حامد زارعی، سرپرست جدید اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز در این جلسه با اشاره به سابقه همکاری چند ساله با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: بی شک استفاده از تجربیات ایشان می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات پیش روی ما باشد.

وی افزود: باید تمرکز خود را بر هدفی واحد که همان سربلندی انقلاب اسلامی است، معطوف کنیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۸
غلامحسین بلوچنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی