کتابخانه عمومی قدس

کتابخانه عمومی شهرستان کنارک

کتابخانه عمومی قدس

کتابخانه عمومی شهرستان کنارک

کتابخانه عمومی قدس

این وبلاگ جهت آشنایی به کتابخانه وفعالیتهای آن ایجاد گردیده.
آدرس:شهرستان کنارک بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی جنب اداره تبلیغات اسلامی کنارک،کتابخانه عمومی قدس تلفن:05435380085

پیام های کوتاه
بایگانی

آخرین مطالب

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اعلام کرد ؛مشارکت ۸۴۰۱ نفر از مردم سیستان و بلوچستان در بخش مکتوب هشتمین جشنواره کتابخوانی رضویمدیرکل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان از مشارکت ۸۴۰۱ نفر از مردم استان در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان ، اسفندیار زیدآبادی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با ابراز خرسندی از مشارکت مردم استان در جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار داشت: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت  ۸۴۰۱ نفر در بخش مکتوب به پایان رسید. 

وی افزود: این جشنواره در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال با معرفی ۷ عنوان کتاب از اردیبهشت تا مرداد ماه در دو بخش مکتوب و الکترونیکی و در سه رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار شد.

زیدآبادی ادامه داد: در بخش مکتوب و در رده رده سنی کودک بیش از ۲۴۴۴ نفر به ترسیم نقاشی از روایتهای دو کتاب مهمان خراسان و داستانهایی از زندگی امام رضا (ع) پرداختند. همچنین در بخش نوجوان ۲۲۵۰ نفر ، در رده سنی جوان و بزرگسال ۲۸۳۳ نفر و در بخش خانوادگی ۱۴۷خانواده در این مسابقات شرکت کردند.

گفتنی است، سال گذشته در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، در رده سنی کودک ۲۲۲۰ نفر، در رده سنی نوجوان ۵۵۶ نفر، در بخش جوان و بزرگسال ۲۳۵۸ نفر و در بخش خانوادگی ۱۰۳ خانواده  شرکت کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۱۲
غلامحسین بلوچنیا

ریس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان خبر داد؛

شرکت کنندگان در جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان نسبت به سال گذشته 26 درصدرشد داشته استطبق آخرین آمار اعلام شده ، بیش از 3 هزار نفر در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان زاهدان شرکت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، جواد محمدی؛رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان گفت : طبق آخرین آمار اعلام شده ، بیش از 3 هزار نفر در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان زاهدان شرکت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد رشد داشته است.
 وی افزود از این تعداد 2558 نفر در بخش مکتوب و 461 نفر در بخش الکترونیکی شرکت کرده اند که آمار الکترونیکی مربوط به مرحله اول اعلامی از تهران است و احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

جواد محمدی با اشاره به برگزاری این جشنواره به دو شیوه انفرادی و خانوادگی در بخش مکتوب افزود : در شهرستان زاهدان 2496 نفر بصورت انفرادی و 62 نفر در قالب 21 خانواده بصورت خانوادگی در این جشنواره کتابخوانی شرکت کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان افزود: در بخش مکتوب و در رده سنی کودکان 886 نفر ، در رده سنی نوجوانان 453 نفر و در رده سنی بزرگسالان 1219 نفر شرکت کرده اند.

این مقام مسئول ادامه داد در بین کتابخانه های نهادی کتابخانه امام حسین با 776 شرکت کننده ، کتابخانه کفعمی با 515  شرکت کننده و کتابخانه نور با 296 شرکت کننده بیشترین میزان مشارکت را به خود اختصاص داده اند.

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان ادامه داد : در بخش کتابخانه های مشارکتی هم  کتابخانه شهید شوشتری با 513 شرکت کننده ، کتابخانه امیرالمومنین با 31 شرکت کننده و کتابخانه مهدویت  با 18 شرکت کننده در شهرستان زاهدان بیشترین میزان مشارکت را به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره 7 عنوان کتاب برای سه رده سنی درنظر گرفته شده بود گفت : در رده سنی کودکان کتاب "مهمان خراسان " 472 نفر و کتاب "مژده گل " 414 نفر ، در رده سنی نوجوانان کتاب" کاش تورا می دیدم "  227 نفر و کتاب "مسافر هشتم " 226 نفر و در رده سنی بزرگسالان کتاب "مهرولایت " 372 نفر ، کتاب "ماه هشتم " 600 نفر و کتاب به "سپیدی یک رویا " 247 نفر شرکت کرده اند.

سال گذشته در مجموع مسابقه مکتوب و الکترونیکی 2234 نفر در شهرستان زاهدان شرکت کردند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۱۱
غلامحسین بلوچنیا

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد خبر داد؛

رف‌خوانی منابع کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز شد
مهدی رمضانی از آغاز طرح رف‌خوانی منابع کتابخانه‌های عمومی با همیاری و همکاری کتابداران در بیش از 400 کتابخانه عمومی در سراسر کشور خبر داد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۲۱
غلامحسین بلوچنیا

عضویت رایگان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۲
غلامحسین بلوچنیا